I'd Rather - Billie Marten

小豆之家:

You’re neither beauty nor grace
你不美不萌不可爱
The world revolves around the ones you hate,
世界围着你烦的那些人转
Why do you try so hard to be things you’re not.
但你为何变得如此虚伪
And I would rather be alone,
而我宁肯独自一人
Than in a lonely crowd
好过寂寞在人群里狂欢
Would you notice if I ever left it there.
若我离去 你会发现吗

On your own
是你自己
That’s where time goes
为时间所动摇 被世俗所改变
Leave me down
那么离开我吧
I would rather be around
我宁肯
The ones who care
另寻所爱
The ones who.
若他珍惜
If there’s a chance you’ll change your mind,
若你有幸能够改变
If there’s a path you must take
若你将去那必由之路
I’d do it now before it all becomes too late.
只能在一切太晚之前同你告别
On your own
但你的初心
That’s where time goes
被时间慢慢腐蚀
Leave me down
就让我走吧
I would rather be around
我宁肯离去
The ones who care
另觅良人
The ones who.
也可被珍藏
Of all the choices you have made
是你曾经的所有选择
It picks apart to leave a trace of this.
摧毁一切 只留下伤痕
And, I’ve never seen such bitter sweet
而我 从未尝过苦涩如斯
Through all the signals that you leave in time.
当尘埃落定 一切预示着你终将如期离去
On your own
是你
That’s where time goes
忘了磐石无转移
Leave me down
那就放手吧
I would rather be around
我宁可去往
The ones who care
没有你的地方
The ones who.
只求稳妥收藏 细心安放

小豆之家敬上!

评论
热度(17)

© 蓝雨婉雪 / Powered by LOFTER