(I Am Done) Making Fun Of Myself - Pajaro Sunrise

不語聆听:

音乐随身听:

【独立民谣】(I Am Done) Making Fun Of Myself - Pajaro Sunrise

选自西班牙独立民谣二人组Pajaro Sunrise发行于2011年的专辑《Old Goodbyes》。

入夜,温煦的歌声从远处传来,静静地,为你拭去回忆的忧伤。一个经历沧桑、情感丰富的人,是可以用声音和你把酒当歌到天亮的。

《(I Am Done) Making Fun Of Myself》

I am done making fun of myself,
我已经厌烦嘲笑我自己
On the first day of september I do declare.
在九月的第一天我宣布
To the birds on the roofs
对着屋顶的小鸟
and the drunkards walking loose
和那踉跄的酒徒
I am done making fun of myself.
我嘲笑我的所为
There's a tree in the yard that I can blindly trust
我可以盲目地信任院子里的那棵树

To remain when my pain pains no more
一直停留在那里直到我的痛苦不再痛苦
There's no you, there's no me,
那里没有你,那里没有我
There's no way I go back in.
那里没有我回去的路
I am done making fun of myself.
我已经厌烦嘲笑我自己
um...
嗯…
I am done making fun of myself,
我已经厌烦嘲笑我自己
I am done making fun of myself,
我已经厌烦嘲笑我自己
I am done making fun of myself,
我已经厌烦嘲笑我自己

评论
热度(42)

© 蓝雨婉雪 / Powered by LOFTER