Endless Is Love - Carmen Cuesta

韵魅之声:

单曲:Endless Is Love

歌手:Carmen Cuesta

所属专辑:Peace of Mind

slowly he wakes me
他慢慢的将我唤醒
like the sunrise wakes the dawn.
就像那破晓迎来了日出
gently he takes me
他温柔的带领我
through the stillness somewhere beyond.
穿过那静谧安详的远方
floating on. on
漂浮着的

and on.
是无穷无尽
going on.
是延绵不绝
oh. and on.
是无止无休
endless is love.
是永不止息的爱啊
sometimes he needs me
有时候他也需要我
like the summer needs the rain.
就像夏日离不开骤雨
softly he`ll tease me
他轻轻的带着我
till our passion drifts to an end.
直到我们的热情散尽
then again.
于是又一次
once again.
又一次
once again.
再一次
then again.
然后再一次
endless is love.
爱是永无止息
time out of mind
自古以来
disappears far behind.
消失的背后
and where it goes
都隐藏些什么
no one knows
没人知道
it goes.
它飘走了
always he leaves me
他也常常离我远去
like the ocean leaves the shore.
就像大海失去了海滩
then when he leaves me
虽然他离开了我
he returns to love as before.
但是他带回来的爱更胜从前
only more.
只是更多
always more.
总是更多
only more.
更多更多
more. and more
越来越多的爱
evermore.
永远
endless is love.
爱是永不止息


评论
热度(12)

© 蓝雨婉雪 / Powered by LOFTER