Home - Michael Bublé

cn_alpha:

空谷:

aryy:

家是一座充满爱的房子,即便豪华也不失温情, 即便朴素,也有美丽的憧憬,最重要的是,里面有一个深爱着的你。Home,来自Michael Buble,听过无数次,却依然被其中温暖的情愫而感动。' May be surrounded by a millionpeople, I still feel all alone,即使身边人声嘈杂,依然孤独无比', 有你有爱的地方才是家,一起来听温馨爱情单曲Home

歌词:

Another summer day

那一个夏天

Has come and gone away

来了又去

In Paris or Rome

在巴黎和罗马

But I wanna go home

而我只想回家

uhm

May be surrounded by

周遭

A million people I

人声嘈杂

Still feel all alone

依然孤独无比

Just wanna go home

因为我只想归家

I miss you you know

思念你

And I've been keeping all the letters

所有信我都留着

That I wrote to you

那些写给你的心

Each one a line or two

一字一句

I'm fine baby how are you

亲爱的我很好你呢

I would send them but I know that

我想把这些信都寄给你

It's just not enough

但我知道这远远不够

My words were cold and flat

语言是苍白无力的

And you deserve more than that

你值得拥有更好的东西

Another aeroplane another sunny place

又一次远行,有一个阳光灿烂的地方

I'm lucky I know

我知道我是幸运的

But I wanna go home

但是我只想回家

I got to go home

必须要回家

Let me go home

让我回家

I'm just too far from where you are

离你太远了

I wanna come home

我要回家

And I feel just like I'm living

我觉得我过的

Someone else's life

是另外一个人的生活

It's like I just stepped outside when everything was going right

这就像,当一切如愿以偿,我却抽身离开

And I know just why

我知道这其中的缘由

You could not come along with me

只因为你没有在我身边

This was not your dream

也许这并不是你的心愿

But you always believed in me

但是你总是对我信心百倍


Another winter day

那一个冬日

Has come and gone away

来了又去

In either Paris or Rome

在巴黎和罗马

And I wanna go home

而我只想回家

Let me go home

让我回家


And I'm surrounded by

人群中

A million people I, I still feel alone

依然倍觉孤独

Let me go home

让我回家

I miss you you know

你知道吗我好想念你

Let me go home

让我回家

I've had my run, baby I'm done

我已经漂泊够了

I gotta go home

我要回家了

Let me go home

让我回家

It'll all be alright

一切都会好起来的

I'll be home tonight

今晚我就会回家

I'm coming back home

我回来了


评论
热度(74)

© 蓝雨婉雪 / Powered by LOFTER