Lost and Found - Taken by Trees

音乐随身听:

【独立流行】Lost and Found - Taken by Trees

自然可爱,清新随意的风格,优雅的编曲配上女主唱Victoria干净独特的美丽嗓音,让我们听见哀伤中的甜美。

Taken By Trees是由瑞典The Concretes前主唱Victoria Bergsman(维多利亚 伯格斯曼)所组的个人乐队。伯格斯曼如此解释释自己的乐团:“我喜欢这个名字的声音,因为它具有双重含义:被带走和被移动。我一直着迷树,因为它们是如此呆板的一动不动,但他们同时也在不断的变化。我大学建树屋,瑞典有很多很多的树屋。

I took myself out walking
我让自己出门散心
But the evening I was running
但不久夜幕降临
I hadn't done this for a long while
好久没做这样的事了
My friends said cheer up
我的朋友让我振作
it was high time
正是这个时候

but can't you see I'm lovesick
你却看不到我对你的思念
I need a cure so bring it real quick
现在我想要你的爱
this time I'm fearing heartbreak
现在我害怕到心碎
look at the time it's almost daybreak
快天亮了
well I don't want to settle down
我不想留下
I don't want to leave this town
也不想离开
I'm feeling lost and found
我有一种失而复得的感觉
Am I wild, wild, wild, wild?
是太过我野蛮了吗

Well I am most dissatisfied
也许我太失望了
you can tell this looking in my eyes
我的目光便揭示了一切
She looks like a lovely piece of art
她看上去像一副好看的画
But pills plus must tear us apart
但我们不得不分手

I took myself out walking
我让自己出门散心
by the evening I was running
但不久夜幕降临
I hadn't done this for a long while
好久没做这样的事了
My friends said cheer up
我的朋友让我振作
it was high time
正是这个时候

but can't you see I'm lovesick
你却看不到我对你的思念
I need a cure so bring it real quick
现在我想要你的爱
this time I'm fearing heartbreak
现在我害怕到心碎
look at the time it's almost daybreak
快天亮了

well I dont want to settle down
我不想留下
I dont want to leave this town
也不想离开
I'm feeling lost and found
我有一种失而复得的感觉
Am I wild, wild, wild, wild?
是太过我野蛮了吗
Am I wild, wild, wild, wild?
是太过我野蛮了吗
Am I wild, wild, wild, wild?
是太过我野蛮了吗

评论
热度(37)

© 蓝雨婉雪 / Powered by LOFTER