You Send Me - Sam Cooke

音乐@忆频道:

Darling, you send me
亲爱的,给我吧
I know you send me
我知道你会给我
Honest you do
诚实的你会的
At first I thought it was infatuation
起初我以为是迷恋
Now I find myself wantin
现在我发现自己想要
To marry you and take you home
嫁给你带你回家
whenever I'm with you
只要我和你在一起
I know when I'm near you
我知道当我靠近你的时候
when you hold me
当你抱着我的时候
whenever you kiss me
你吻我的时候
I know you send me
我知道你会给我
Honest you do

诚实的你会的

评论
热度(18)

© 蓝雨婉雪 / Powered by LOFTER