Too Perfect - Some & Any

音乐随身听:

【欧美流行】Too Perfect - Some & Any

Some & Any于2009年被德国《Popstars Du & Ich》节目挖掘,成为当季的冠军,随即签约大厂牌华纳音乐。这支一男一女的流行组合,分别是年仅18岁的女孩Vanessa Meisinger和有着一半巴西血统和一般瑞士血统的20岁男孩Leonardo Ritzmann。

乐团的首张正式专辑《First Shot》在2009年年末推出。整张专辑以流行乐做最简单的铺垫,配合上Vanessa和Leonardo鲜活有力又搭配得当的嘹亮人声,既融合了流行摇滚曲风又连带着流行舞曲风格,展现着二人与真实年龄相异的对音乐成熟的领悟力和把握力。

《Too Perfect》

I let the dust settle down
让尘埃落定了吧
When I look back
当我回首
and see where we went wrong
看看是哪里我们出了错
I'll keep the pieces inside
我将把这些片段留在心中
from what we had
那曾是我们所有
is it all really gone
真的离去了吗?

was it something i did
是不是有些事我做了
something i never said
有些事我却从未说起
that made you slip away
这些让你不辞而别
and i'm supposed to leave now
我想我现在该走了
my heart is on the line
我的内心充满不安
and do we say that we try
我们可以说我们努力过么
when that it is goodbye
当说起再见的时候
and i'm supposed to move on
我想我可以继续前行
like it didn't mean a thing
将一切当做不在意
it was just too perfect
曾经太过完美
to ever have to end
完美到不会消亡
will I ever love again
我会再次爱上某个人吗?
i guess it's not just to keep
我猜不需要刻意挽留
when it's that sweet
当回忆这么甜美
i guess time takes it back
时间会将它重新带回身边
and when it's all it can be
当它无孔不入的时候
you have to set it free
你不得不随它去
maybe that is the catch
也许那就是被俘虏
was it something I did
是不是有些事我做了
something I never said
有些事我却从未说起
that made you slip away
这些让你不辞而别
and i'm supposed to leave now
我想我现在该走了
my heart is on the line
我的内心充满不安
and do we say that we try
我们可以说我们努力过么
when that it is goodbye
当说起再见的时候
and i'm supposed to move on
我想我可以继续前行
like it didn't mean a thing
将一切当做不在意
it was just too perfect
曾经太过完美
to ever have to end
完美到不会消亡
will I ever love again
我会再次爱上某个人吗?
so now it falls apart
现在它支离破碎
you're the piece of a start
你是最开始的一块碎片
feels like i will never breath again, no
感觉像我再也不会呼吸
but if I'm lettin' go
如果让一切随风飘逝
I just need you to know
只想让你知道
that your heart will always have a home
你的心在我这永远有一个归宿
and i'm supposed to leave now
我想我现在该走了
my heart is on the line
我的内心充满不安
and do we say that we try
我们可以说我们努力过么
when that it is goodbye
当说起再见的时候
and i'm supposed to move on
我想我可以继续前行
like it didn't mean a thing
将一切当做不在意
it was just too perfect
曾经太过完美
to ever have to end
完美到不会消亡
will I ever love again
我会再次爱上某个人吗?
my heart is on the line
我的内心充满不安
and do we say that we try
我们可以说我们努力过么
when that it is goodbye
当说起再见的时候
and i'm supposed to move on
我想我可以继续前行
like it didn't mean a thing
将一切当做不在意
it was just too perfect
曾经太过完美
to ever have to end
完美到不会消亡
will I ever love again
我会再次爱上某个人吗?
will I ever love again
再次爱上某个人吗?

评论
热度(35)

© 蓝雨婉雪 / Powered by LOFTER