Make a Little Room - Al Lewis & Sarah Howells

音乐随身听:

【流行摇滚】Make a Little Room - Al Lewis

Al Lewis是一位来自英国北威尔士的唱作歌手,带有些许70年代的怀旧味道。其作品皆为很清爽的曲风和随意的创作。

2007年,All独立发行了自己的2首单曲和威尔士语言的一张EP。2009年,他的第一张威尔士语言的专辑发行,一举占据威尔士语言专辑榜的冠军位置数个星期。2011年,他被BBC无线电台评为摇滚流行奖项中的年度最佳男歌手。

《Make a Little Room》

Well it's only been a day and I guess I could say
虽然仅仅过去了一天 但于我而言
That it feels like a week
恍如隔世
and what I thought was wrong
是我的过错
How I miss it now its gone
我是多么想念已经逝去的一切
As I struggle to find my feet
我挣扎着站起 意识到……

Somethings are meant together
有些事注定要在一起
Somethings are better apart
有些事注定要分离
Somethings are easy
有些事很简单
When other times they are hard
有时又变得复杂
But that doesn't mean what's hard
那并不是我有意为之
Isn't what's meant to be
事情本不应变成这样
So wont you please, make a little room for
所以可不可以请你,留点空间
Please make a little room for
请留点空间
Please make a little room for me
请留点空间给我
...
……
Well your eyes they convey
你的眼神中流露着
What your lips fail to say
无法言说的感情
And suddenly I'm forced to speak
我强迫自己开口
And though I try and try I keep falling shy
但却又变得那样羞怯 尽管已经竭尽全力
As you drift out of reach
你渐行渐远
Somethings are meant together
有些事注定要在一起
Somethings are better apart
有些事注定要分离
Somethings are easy
有些事很简单
When other times they are hard
有时又变得复杂
But that doesn't mean what's hard
那并不是我有意为之
Isn't what's meant to be
事情本不应变成这样
So wont you please make a little room for
所以可不可以请你,留点空间
Please make a little room for
请留点空间
Please make a little room for me
请留点空间给我
And those seeds of doubt
那种在我的心中的
that were planted in my mind
猜疑的种子
Have grown stronger and stronger with time
随着时间的流逝开始萌芽长大
Somethings are meant together
有些事注定要在一起
Somethings are better apart
有些事注定要分离
Somethings are easy
有些事很简单
When other times they are hard
有时又变得复杂
But that doesn't mean what's hard
那并不是我有意为之
Isn't what's meant to be
事情本不应变成这样
So wont you please make a little room for
所以可不可以请你,留点空间
Please make a little room for
请留点空间
Please make a little room for me
请留点空间给我
Please make a little room for
请留点空间
Please make a little room for
请留点空间
Please make a little room for me
请留点空间给我

评论
热度(37)

© 蓝雨婉雪 / Powered by LOFTER